4627 poze   148465 vizite
Albume
1 Contact Pitesti-AG1 Despre mine1 EXPO IANUARIE 2015 - STEFANESTI ARGES2 brahma albastru2 POMI FRUCTIFERI   - LA ALINA LA LERESTI   - LA LERESTI - GRADINA BUNICILOR   - LA STEFANESTI   - LA STEFANESTI PE DEAL   - POMII MEI21 PLANTAREA POMILOR22 TAIEREA POMILOR FRUCTIFERI   -TAIEREA IN USCAT   -TAIEREA IN VERDE23 ALTOIREA POMILOR FRUCTIFERI24 SCULE SI ACCESORII PENTRU ALTOIT SI GRADINARIT3 brahma albastru potarnichiu 201030 brahma albastru 2012301 crescatori brahma albastru31 brahma albastru potarnichiu 201132 brahma albastru potarnichiu 2012320 crescatori brahma albastru potarnichiu4 italiana potarnichie5 motate olandeze51 prepelite6 pasarile mele   arhiva   curcani   pasari 2012   tineret 201161 isa brown8 ratele mele lesesti81 pui 20109 arhiva vanzari 200990 De vanzare 20119000 vand inele 201191 Cumpar92 catelusi93 expo breaza 200994 expo breaza 201095 targul Prejmer 201096 inele pasari de rasa97 limousine peche-nisipiu romanesc971 limousine pentru pescari9711 Limousine peche 2014972 Puisori cenusii nisipii 2013973 Pene cocos pt pescuit98 Pasari Leo   pasari din arhiva 2007      pasari din arhiva 200899 Carti si multimedia991 Sarbatori 2010-2011992 Cutie pt prepelite993 cutii pentru cresterea puilor994 cotet voliera pt puii meiAcvariul de la jobAsociatia Argescanoe handmadeExpo 2010 ArgesExpo 2010 Breaza - NationalaExpo 2010 IndagraExpo 2011 CraiovaExpo 2011 IndagraExpo 2011 SibiuExpo 2012 ArgesExpo 2013 Arges duminicaExpo 2013 Arges SambataExpo Indagra 2012Expo Nationala Bucuresti dec 2013expozitie new zeeland 2012expozitii si targuri 2012foto expo 2015 stefanestigaini de prin lume fotografiatehrana vie pentru puiLink-uri despre pasarimuste artificialeNew VAND 5 MOTATE OLANDEZE tineret 2013pisoi de vanzare ian 2012-vandutpui aprilie 2012rodbuildingTarg Pitesti-Stefanestivand apr 2012- vandutvand cocos italiana pot februarie 2013vand cocos orpington albastru martie 2013Voliere-cotete-padocXX incubatie pas cu pas apr 2012xxx cumpar urgent-aprilie 2012

membru din 17 ianuarie 2010

96 inele pasari de rasa

Marcarea pasarilor cu inele se face pentru a le diferentia in vederea cresterii si selectiei.

Contin diverse insemne cum ar fi tara, dimensiune, an, serie si numar.

Pentru rase grele gen Brahma si Cochinchina se folosesc dimensiunile 27 si 24;

La rasele mixte 22 si 20;

La rasele usoare 18 si 16;

Dimensiunile mai mici precum 12-13-14-15 sunt folosite la rasele pitice si de ornament.

Dimensiunea variaza de la cocos la gaina cu 2 mm, dar exista si rase precum cochinchina pitic unde se foloseste aceeasi dimensiune la ambele sexe.

Pasarile se ineleaza in timpul cresterii, functie de dezvoltare, in jurul varstei de 3-4 luni si dupa aceasta perioada nu se mai pot introduce pe picior. Totusi, multi crescatori, pentru a marca si diferentia mai usor pasarile, pot sa ineleze si cu inele taiate sau cu cleme.

In mod normal ar trebui sa existe o baza de date la nivel national cu destinatia inelelor, pe judete, asociatii si persoane, asa incat sa se stie in orice moment de la cine provine un anumit inel.

Fotografiile sunt personale pentru documentare, iar inelele nu sunt de vanzare.
2009-2010
2009-2010
inele 09-10
inele 09-10
inele 09-10
inele 09-10
inele 09-10
inele 09-10
diferenta inele 09-10
diferenta inele 09-10
diferenta inele 09-10
diferenta inele 09-10
diferenta inele 09-10
diferenta inele 09-10
inele nr 9 si 10 . 2010
inele nr 9 si 10 . 2010
inele nr 9 si 10 . 2010
inele nr 9 si 10 . 2010
inele nr 9 si 10 . 2010
inele nr 9 si 10 . 2010
DSC_4932
DSC_4932
DSC_4912
DSC_4912

Comentarii album • 35
AndreiFarm 8 ianuarie 2018  
Mai aveti inele de vanzare ?
Raportează
radupreda 19 iunie 2014  
La ce varsta se ineleaza puisorii de gaina italiana ? poti sa-mi spui te rog. Multumesc
Raportează
cochingiroc 19 septembrie 2013  
Ca la armata ! Cine vine cu ideea, pleaca cu ea ca sarcina, ce zici te bagi?!
Raportează
Aqua9 19 iunie 2013  
Foarte reusite ultimele doua poze (19 iunie). Cu ce aparat le-ai facut ? Merci.
Raportează
salmo 20 iunie 2013  
am un nikon d 7100, dar se pot face cu orice asa, e vorba doar de distanta focala, am folosit un zoom 55-200 si de diafragma, versus zona de focalizare, dar da, aparatul e calitativ tare, pe cand lentila e medie sau slaba. acelasi lucru iese si cu o lentila scumpa, insa astea sar mult ca pret.
Raportează
Bogdan4u 26 februarie 2013  
salut unde gasesc si eu niste inele nu neaparat omologate sau de asociatie ? astept un pe pagina mea stima multa
Raportează
salmo 30 ianuarie 2013  
salut, nu ma ocup cu asa ceva, deci nu am. ce comand, o fac pentru nevoile personale. cand imi raman in plus, mie sau unor colegi din asociatie, le postez de vanzare pe pagina, pentru ca pot sa ajute la selectie si cresc valoara pasarii pentru crescator sau cei care vad pasarea inelata.
pentru 2013 noi am facut comanda, am platit-o in avans inca din toamna, dar inca nu au venit inelele, nu stiu nici ce culoare sunt anul acesta.
aici am postat fotografii pentru documentare si din arhiva personala.
Raportează
Gainiderasatimis 30 ianuarie 2013  
buna,as dori 20 de inele pt brahma..astept msj pe contul meu daca se pote.
Raportează
ratvasile 25 decembrie 2012  
PE 2013 imi trebuie inelele.
Raportează
ratvasile 25 decembrie 2012  
BUNA imi trebuie 20 de inele pt. gaini pitice 10 bucati de 15 iar 10 bucati de 16 poti onoro aceasta comanda lasami un mesaj pe pagina mea SARBATORI FERICITE.
Raportează
romanciuc 4 iulie 2012  
buna am nevoie de inele pt italiene , plymuth, hemsire , cochin oitic ;
Rog info si pret ;
Multumesc / 072 618 2495
Raportează
anonim
Ene Constantin 18 iunie 2012  
Cumpar inele 2012 pentru gaini si cocosi, marimea 27 si 24, tel. 0744751455.
Raportează
didii 6 mai 2012  
cumpar inele 2012 pt brahma si cochi urias urgent
Raportează
salmo 13 aprilie 2012  
am primit inele 2012 dimensiunea 16,18,24 si 27 de la un amic care pleaca afara si isi vinde tot. nu am multe, asa ca pana marti cine doreste, sa-mi trimita mesaj privat si in limita numarului si dimensiunilor am sa incerc sa va servesc.
pretul este cel cu care au fost cumparate, adica 8 mii lei vechi per bucata si am doar dimensiunile 16, 18, 24 si 27.
voi trimite in ordinea solicitarilor, fara suparare.
plata postei va fi platita de catre destinatar.
Raportează
salmo 29 februarie 2012  
destul de simplu:

1. intra si intreaba acolo unde vezi postate foto pe sun photo sau cauta cu goggle-ul anunturile celor care au cumparat ptr 2012;

2. pune un anunt la tine pe pagina, care sa se numeasca "cumpar inele gaini 2012";

3. roaga-i pe cei care sunt in asociatii sa te anunte daca cineva ramane cu inele in plus, asa ca tine legatura cu ei si daca nu gasesti pana atunci, stai pe capul lor si ei vor lua de la colegi ce ramane in plus si ti le vor da.

nu intelege ca cineva isi va aduce aminte neaparat de tine ca doresti, dar daca vei comunica mai des si ii vei intreba, la momentul cand vor ramane cu inele in plus, diversi, atunci vei obtine ce-ti doresti.
oricum, in afara celor care sunt inebuniti sa puna oua in 2011 pentru a avea pui imediat la inceput de 2012 si care au pui deja de 1-2-3 luni, ceilalti vor scoate puii in aceasta primavara, dupa cum este socoteala naturala a gainilor, pana prin aprilie-mai, apoi puii astia vor fi inelati cam peste 3-4-5 luni maxim, functie de linie si cum creste diametrul piciorului cu varsta, si cam in acea perioada ar trebui sa incepi sa cautzi mai ales.
concret, altfel nu stiu ce sa te indrum, fiindca stiu doar ca inelele se comanda si se platesc de toamna si vin primavara din germania.
ar mai fi si alte inele, personalizate, astea le poti procura mai usor si mai scump, pentru ca sunt cativa care fac pe comanda, iti poti scrie ce doresti pe ele si cam atat.
si mai sunt variante sa intri sa cautzi singur la englezi inele unde se produc, insa nu stiu daca iti vor face si vinde asa putine, sau, la fel, sunt firme care produc inele deosebite, metalice, foarte speciale, care fac parte din cei ce urmaresc international migratia pasarilor. acolo cred ca sunt f scumpe dar sunt intr-adevar inele care arata unic si superbe. depinde deci doar ce te intereseaza pe tine, in principiu, cred ca doresti doar sa le marchezi si identifici intre ele si in timp, sau, sa participi cu ele la expozitii, unde in general se cere acest amanunt (nu peste tot). la expo poti marca si cu inele mai vechi, nu e nici o problema, doar ca teoretic ar pierde la punctaj...cred, fiindca nu am intalnit inca regulamentul sa-l am si nici standardul nu l-am gasit la zi, sa stiu ce prevede in legatura cu inelarea.
personal, daca in asociatie colegii mei vor ramane cu inele in plus, le voi posta si le voi pune de vanzare pe pagina.
si-ti mai zic ca vei gasi, daca ai inceput deja sa cautzi, pentru ca majoritatea iau mai multe decat au nevoie si raman cu ele in plus.
imi pare rau ca federatia sau cine le comanda nu isi inregistreaza inelele la sange, sa stie cui a dat si ce dimensiuni, sa stie seriile pe dimensiuni si asociatii, iar asociatiile la randul lor sa stie la ce membrii si ce serii a dat, si in plus, sa cumpere si sa aiba undeva pe internet, inele de vanzare pentru restul lumii. dar de, e greu sa indosarieze ce spun eu, mai bine doar le manipuleaza si probabil iau si niste comisioane la toata afacerea asta cu comanda in germania, cu banu jos si apoi impartzirea in teritoriu. pacat...am avea si noi o ordine si am fi mult mai organizati.
Raportează
GEOLGAU 28 februarie 2012  
salut cum as putea sa procur si eu inele daca poti sami dai si mie un sfat concret
Raportează
salmo 17 februarie 2012  
au venit inelele 2012! sunt un albastru sters si scrise in relief, insa contrastul face sa nu se vada chiar bine scrisul.
unii spun ca e mai bine asa, ca si culoare, fata de cele fluorescente de anul trecut, altzii zic ca era mai bine sa se vada numarul de la distanta cu usurinta. parerea mea este ca fluorescentul si cam orice culoarea tipatoare, este destul de nepotrivita pentru a adauga la culoarea, forma si alura unei pasari. si ca inelul ar trebui sa fie cat mai putin vizibil. as mai zice ca ar fi interesant daca s-ar ajunge la 2-3-4 culori neutre, care sa nu deranjeze, si in aceste culori, sa se poata alege de catre fiecare, cu specificatiile anului respectiv.
pana atunci, mergem pe ce avem, si spor la pui, ca inelele au venit.
Raportează
marco 21 octombrie 2011  
fain
Raportează
salmo 2 aprilie 2011  
ca sa completez putin ce-am inceput, pot spune ca in romania inelelor de personalizare a pasarilor de rasa, pasionatii s-au unit in cluburi si acestea s-au afiliat la federatie sau la uniune. ca la romani, unii se cred mai destepti decat altii, si cum e specificul nostru, desi avem acelasi scop, trebuie sa existam dezbinati. asa ca federatia vinde inele fara "EE", unii pretinzand ca e o afacere si o hotie chiar, ca poate sunt facute in china sau chiar la noi, iar ceilalti, uniunea, vinde inele cu "EE"-ul de care ai intrebat, pretinzand ca celelalte nu au valoare. dar sa ne gandim putin, oare uniunea nu trebuia sa fie un for suprem si atat? sua federatia? sau una si alta nu era bine sa fie una sub cealalta? dar de, e nevoie de mai multi sefi, si atunci facem doua, fiecare cu avantajele si dezavantajele ei. si de aici, au ajuns romanii sa se certe intre ei, care e si pe unde e activ, uitand de fapt ca scopul lor provine din pasiunea placuta de a creste pasari si animale de rasa.
daca ne uitam la iepuri, acolo nu ai cum sa prezinti un iepure cumparat din germania. si am spus mai jos de ce. iepurii trebuie tatuati pe ureche, intr-un anumit interval de timp de cand se nasc. operatia trebuie girata de asociatie, printr-un reprezentatnt sau comisie, cum am luat si noi hotararea, vazand ca asa e legea. la fel, asociatia, are propriul cleste de tatuat, si astfel isi personalizeaza iepurasii, indosariind-ui cu fise specifice. cu iepurii astia, cand cresc, proprietarul se poate prezenta la concursurile nationale si zonale. altfel nu se poate, oare de ce acolo se poate face asa si la pasari nu? pentru ca multi indivizi in timp, au fost si s-au perindat pe la concursuri, unde altii si mai smecheri decat ei, tot concurau si castigau diplome si cupe an de an, cu pasari de pe te miri unde. asa ca a venit vremea cand aproape in fiecare oras s-a infiintzat o asociatie, si respectivii doresc din frustrare, sa castige si ei ca pe vremuri, cand altii le zambeau si incasau premii. si ei ca niste copii mici, vor si ei o jucarie similara, care le incalzeste inima. problema lor, eu nu sunt de acord si nu voi fi, indiferent ca ei au dat 100-200 euro sau doar 5- pe o pasare.
Raportează
salmo 2 aprilie 2011  
ce-i cu "EE"-ul? e vorba despre inele facute pentru uniunea europeana, atat. ce am eu, e o colectie, iar ce am luat pentru 2011, sunt inele pentru pasarile mele, nu pentru a participa cu ele in concursuri si expozitii in uniunea europeana, adica ma refer in competitii din alte tari. pentru ca nu am la acel nivel, si pentru ca mie asta cu competitia si caratul pasarilor pe la concursuri nu ma aranjeaza, fiindca le cresc din pasiune, nu ca sa ma concurez cu cineva; daca ma concurez cumva, ma concurez cu mine, de la un an la altul. de aceia nu investesc in pasari, nici nu am si nici nu ma aranjeaza sa fac asta.
altfel spus, nu ma intereseaza deloc daca inelele sunt cu inscriptia "EE" sau nu. restul, materialul, culoarea specifica anului, codul de identificare, numarul care defineste diametrul, seria, sunt la locul lor. nu ma incalzeste cu nimic ca o pasare care eu o tin intre 2 si 4 ani are un EE pe inel sau nu. mi se pare o chestie deplasata si nu vad de ce as aprecia mai putin o pasare cu inel sau fara, de una cu insriptia "EE" pe inel. de fapt pasarile fac inelele, nu inelele pe pasari, calitatea unui exemplar este indiscutabil aceiasi, si este admirata la fel, daca are sau nu inel. ca unora le place sa aiba camera la bicicleta de la nu stiu ce firma, de 3 X mai scumpa decat una de la rusi din bazar, asta pe mine nu ma deranjeaza, si e optiunea lor. ce pot eu sa spun, ca inelele au fost gandite cu un scop. am mai strigat eu pe tema asta pe internet, dar se pare ca nu mi-a raspuns mai nimeni favorabil. inelele au fost concepute in tari mai civilizate, tari cu deschidere, cu bani mai multi si cu traditie mai mare in cresterea pasarilor. de ce au fost concepute? in primul rand pentru identificarea pasarilor, ca asa se numesc, inele personalizate, adica nu seamana unul cu celalalt, prin numar si serie. restul caracteristicilor, sunt specifice raselor si sexelor (diametrul, anului (culoarea, numarul anului prescurtat), si indosarierii (numarul si seria). mai nou, de 2 ani, apare pe unele inele si EE, iar cu asta multi se bat cu pumnul in piept ca inelele lor ar fi mai valoroase, ca ar inobila pasarea respectiva. am primit si eu astfel de e-mail-uri de la diverse persoane, bine intentionate, care imi atrageau atentia ca la mine in asociatie, inelele nu contin terminologia "EE". am inteles ideea, dar cum ele au costat putin si scopul meu este atins, nu ma deranjeaza decat ideea de smecherie al celor care poate ca au promis (nu-mi mai amintesc), ca vor fi inele cu "EE". pe mine nu ma dezavantajeaza cu absolut nimic acest aspect.
am sa dau si un exemplu de folosire sau nu al inelelor cu sau fara "EE" stantzat: am un amic mai vechi, zoe cornel, hulit de multa lume pe internetul specific. unii il cunosc, altii vorbesc din auzite. eu i-am fost ceva timp invatacel, si am prins cateva lucruri bune, iar cand l-am solicitat din nou, mi-a raspuns intotdeauna cu bunavointa si m-a lamurit cat a putut mai bine. pentru ca omul este experimentat, nu e ca mine de 5-6 ani pasionat, ci creste pasari de multi ani si treaba asta cu pasiunea pentru pasari ii este foarte la indemana, deoarece este liber si se ocupa in special de acest aspect, cel putin din cate am vazut eu. ce voiam sa spun este ca de cate ori am fost la el, am vazut super pasari, si amicii cu care am mai fost, cunoscatori mai mult sau mai putin, au ramas impresionati. si pozele facute de mine pot demonstra ce afirm eu. ideea care este, ca omul nu pune inele deloc, sau cel putin nu am vazut la el asa ceva. dar asta oare ii scade valoarea unui exemplar, daca el nu participa cu ele in expozitii? nicicum, pasarile sunt super ok, chiar de valoare nationala, parerea mea cel putin. oare unul care are pasari slabe valoric, dar care se descurca si isi procura inele cu inscriptia "EE", va creste mult valoarea lor? nicicum, poate pentru un necunoascator, care manat de nebunia si intr-un fel inteleg, pasiunea de inceput, se arunca apreciind mai mult o pasare cu inel cu "EE", fata de una fara inel, sau fara inscriptia respectiva. sa ducem asta pana la acolo in a contesta valoarea unei pasari? oare cati dintre noi avem pasari cu adevarat la nivel european? ii inteleg insa perfect pe cei care daca tot dau cei 7000-8000 lei vechi, pe un inel, la comanda, prefera sa aiba si inscriptia respectiva si bineanteles, ii inteleg pe cei care participa la concursuri de acest gen. dar eu am vazut la concursuri si chiar nationale, nu numai zonale, pasari cu inele din alte tari. asta m-a pus foarte mult pe ganduri. nu te opreste nimeni sa cumperi matca sau pui de gaina din alte tari, sa-ti improspatezi "sangele", cum se spune, sau sa-ti aduci gene de valoare, pe care desigur platesti sume mari fata de o pasare de rand, insa de la a cumpara din germania sau ungaria si pana la a participa cu ea a doua zi sau dupa jumatate de an in tara, pretinzand ca esti proprietar, deci ai dreptul s-o prezinti judetean sau national, ca fiind pasarea ta, este cale lunga, si eu nu sunt de acord.
mai multi colegi de asociatie accepta fara discutie ce am scris eu mai sus, mai precis accepta ideea de a cumpara o pasare si a o prezenta la expozitie, ceea ce mi se pare incorect. expozitiile, cum le vad eu, au caracter dublu, unul din scopuri fiind concursul in sine, care staileste ierarhic valoarea pasarilor dintr-un judet sau tara, iar o varianta tangentiala cu primul scop, este expozitia in sine, unde poti prezenta animale si pasari noi, spre deliciul si curiozitatea tuturor celor care viziteaza evenimentul in sine. la expozitie eu gandesc ca se pot prezenta animale netatuate si pasari fara inel, ceea ce se traduce ca respectivul proprietar de animal sau pasare, face rost, numai el stie cum, de ceva nou, si vrea sa prezinte publicului noutatea. normal ca nu e ceva monitorizat prin inelare sau tatuaj(cum se procedeaza la iepuri si mai nou, de cativa ani in state si anglia, si la gaini, sub aripa, numarul trebuind sa coincida cu cel de pe inel...), asa ca expune doar pentru placerea de a privi, nu participa cu pasarile in concurs. iar concursul in sine, este total alta poveste. eu lucrez in domeniul sportului si stiu ca orice concurs, prevede conditii egale pentru concurenti. altfel avantajeaza pe unul sau pe altul. de aceea porumbeii se concureaza toti la aceiasi data si sunt dusi in aceleasi conditii in locatia de start, de aceea pasarile, iepurii, cateii, caii, si multe alte animale sunt duse laolalta si concureaza la aceiasi data. concurs perfect nu exista, si la atletism bate vantul din fata sau din spate cand sari, si te poate dezavantaja sau avantaja, in anumite limite impuse de regulament. la fel si la expozitiile de pasari, care implicit la noi vad ca sunt concursuri in toata regula, pasarile trebuie sa fie ale proprietarului, si a cumpara o pasare crescuta adult, din germania, si a concura cu ea fara sa-ti aduci contributia cu nimic, decat transportul ei pana la destinatie, sau tinerea ei in viata, sau mai stiu eu ce coafaj, mi se pare o chestiune fara valoare, care trebuie eliminata cat mai repede, pana nu vine "EE"-ul peste noi, si ne impune acest lucru.
cum vad eu lucrurile cu inelele, fiecare asociatie isi comanda inelele anului in curs, cu o toamna inainte. oamenii le primesc in termenul de timp util sa le poata pune la tineretul pe care-l cresc. apoi, pot participa la concurs judetean. parerea mea ca daca ne batem in piept cu pumnul, ca avem inele si altfel nu se poate concura, atunci ar trebui indosariate inelele la nivel de federatie sau/si uniune, ar trebui deci sa se stie ce inele s-au dat la pitesti, cate de 27, cate de 24, si etc tot asa, si sa fie notate seriile lor. la fel si in cadrul asociatiei, ar trebui sa se cunoasca aceste amanunte strict. dupa toate acestea, concurentii se pot prezenta la concurs judetean, pot sa castige concursul la rasa respectiva, si seria se noteaza, pentru ca gaina sau animalul respectiv, sa se prezinte la concursul national, care e de fapt o incununare a celor locale, judetene. acolo, inelul romanesc cu serie si an, participa si poate castiga. mai departe, se face campionat european, sau alt campionat extern, de anvergura. care campionat cuprinde campionii tarilor. din nou, inelul, va ajunge in competitie cu cei din afara, si poate sa castige. si nu-mi spune ca daca pe judet am gaina cu inel din germania, si ajung campion national, merg si pot sa castig in germania, cu inel tot de germania? este un non sens, si cautand nod in papura la amanunte, ca ca o frectie galenica, la piciorul de lemn. asta este parerea mea. bineanteles ca actiunile astea trebuiesc coroborate in asa fel incat datele de participare sa fie puse cu cap, asa incat, pasarile sa fie atat pe judet, cat si national sau international, intr-o forma cat mai buna, stiut fiind ca penajul este poate la fel de important ca dimensiunile si alti factori care se puncteaza si pe care numai un bun, documantat si experimentat arbitru le poate cunoaste.
altfel spus, a avea sau nu inel, poate conteaza mai mult decat a avea pe el inscriptia "EE", cel putin pentru mine, si am argumentat de ce. nu maderanjeaza ca ceilalti sa alerge dupa inele mai oficiale decat am reusit eu sa fac rost, scopul meu fiind sa le diferentiez intre ele, sa am si anul la o aruncatura de ochi, dupa culoare, si sa stiu pe unde vor circula, in caz ca pleaca de la mine. pentru ca eu imi notez toate aceste lucruri, desi sunt convins, ca majoritatea care au inele la pasrai, cu sau fara "EE", nu au notat nicaieri asa ceva.
ca o concluzie la toate cele spuse, pasarea conteaza, nu inelul.
Raportează
hodismihai 2 aprilie 2011  
EE?
Raportează
hodismihai 1 aprilie 2011  
super inelele dar asa de bine le-ai aranjat exact ce tre sa se vada nu se vede
Raportează
raissa 2 aprilie 2011  
ce anume te interesa?
Raportează
mihaitabarbu2007 24 februarie 2011  
salut . ai idee ce dimensiune are inelul ptr matase japoneza
Raportează
salmo 29 ianuarie 2011  
nu am plus nimic,am cumparat cate am crezut ca am nevoie. desigur ca o sa folosesc doar o parte, asa ca atunci cand o sa-mi ramana, o sa pot sa le dau pe restul. dar pana atunci nu va pot ajuta.
in alta ordine de idei, am sa intreb colegii, sunt convins 100 % ca va veni momentul, in timp util sa puteti folosi, ca anumiti colegi sa nu foloseasca anumite inele, si sa le poata da, asa ca va voi anunta atunci.
Raportează
durkayakemal 29 ianuarie 2011  
daca ai plus inele de 2011 dimensiune de 20.. 10 buc si dimensiune de 9 sau 10 ...30 buc.multumesc
Raportează
salmo 29 ianuarie 2011  
au venit inelele 2011, sunt galbene dupa cum se vede si in poze, sunt inscriptionate cu puncte si am o impresie vaga ca sunt facute in romania. au venit cel mai repede fata de alti ani,ambele comenzi deodata.
Raportează
durkayakemal 10 ianuarie 2011  
ok
Raportează
salmo 6 ianuarie 2011  
daca o sa am inele acel diametru, o sa va anunt cand vor veni.
Raportează
durkayakemal 5 ianuarie 2011  
putet sa trimitet prin mandat posta.asa am cumparat ochelari de fazan prin posta.sau curier rapid
Raportează
durkayakemal 5 ianuarie 2011  
spun sincer nu stiu ce dimensiune are .eu tin animalele de pasiune.prima vara am nevoie de inele daca pot si mai repede cand aduceti.cred ca inele sa pun cand i pui .multumesc
Raportează
salmo 31 decembrie 2010  
din ce m-am interesat, dimensiunea pentru paun este undeva intre 22 si 24 ca diametru de inel. nu stiu daca este vorba de femela sau de mascul, presupun ca 24 merge la paun. nu stiu nici la ce varsta se introduc. orientativ, pretul inelelor comandate in germania prin federatie este de 0,8 ron; cele doua comenzi s-au dat si au fost achitate in avans. va tin la curent cand vin inelele, poate o rezolvam cumva, nu promit mai multe. sa-mi spuneti exact ce va intereseaza, dimensiuni si numarul de bucati.
Raportează
salmo 31 decembrie 2010  
la noi la asociatie s-a acut comanda 2. nu stiu ce dimensiuni au paunii si nici fazanii. cand vin inelele la colegi, am sa-i intreb daca mai au in plus, unii se pot razgandi, si asa poate va pot face rost de inele pentru 2011. dar pentru asta ar trebui sa cunosc dimensiunea. tinem legatura si incerc sa va ajut cumva.
Raportează
durkayakemal 30 decembrie 2010  
vreau sa cumpar niste inele pentru pauni si fazani .da ca este vanzare cat costa buc.multumesc
Raportează
salmo 13 decembrie 2010  
am sa intreb cand ne intalnim pentru organizarea expozitiei, zilele acestea, si-ti comunic ce se hotaraste.
Raportează
Trimite mesaj Înapoi Nu poți trimite un mesaj fără conținut! Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje. Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.ro Mesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp. A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou. Mesajul a fost trimis.